Voor het Station waar ik voor draai wil ik sam request opzetten maar heb hierbij een probleem.
er draaien 4 mensen de nonstop,wat ik dus nodig heb is 4x sam request op de site.
Om sam request op deze manier te draaien heb ik script nodig waarin de dj zich kan inloggen op de site en door klikken kan activeren welk verzoeksysteem getoond moet worden .
Nu is mijn vraag of er stations zijn die op deze manier draaien en al iets hebben om sam request van de bijbehorende dj te tonen of dat er iemand is die zoiets kan scripten.
Alvast bedankt, eldorado
meerdere dj die nonstop willen draaien met sam request
Re: meerdere dj die nonstop willen draaien met sam request
ten eerste als ik jou was zal ik met sam php aan de slag gaan sam htm heeft minder moggelijk heden
en het is moggelijk wat jij wil met sam php als goed is zo ver ik weet met sam htm niet dan weetje dat
en het is moggelijk wat jij wil met sam php als goed is zo ver ik weet met sam htm niet dan weetje dat
Blijkbaar word het niet goed begrepen wat de bedoeling is wil gewoon aantal djs laten draaien met sam request en daartoe voor iedere dj eigen map voor playlisten ed op webserver zetten dit is het makkelijke gefeelte.
Maar moet nog script hebben voor website met een soort inlog box om het veilig te houden dat script moet zo werken als dj nummer 1 draaid moet script zeggen ik moet op de site verzoekpagina van dj 1 tonen en als bv andere dj draaid dan moet betreffende pagina getoond worden.
Ik hoop dat het nu iets duidelijker is.
Alvast bedant Eldorado
Maar moet nog script hebben voor website met een soort inlog box om het veilig te houden dat script moet zo werken als dj nummer 1 draaid moet script zeggen ik moet op de site verzoekpagina van dj 1 tonen en als bv andere dj draaid dan moet betreffende pagina getoond worden.
Ik hoop dat het nu iets duidelijker is.
Alvast bedant Eldorado
Ik heb tijdje geleden geholpen bij een station die een soort gelijk systeem heeft.
Neem even een kijkje op http://www.spiderradio.nl/verzoekjes.html
Schijnt perfect te werken, zij draaien ook met meerdere DJ's en hebben een HTML website waarin e.e.a. is geintregeerd.
Als het iets is voor je, neem even contact op met DJ Spiderman, of DJ Maya.
Zij zullen je dan verder helpen.
Neem even een kijkje op http://www.spiderradio.nl/verzoekjes.html
Schijnt perfect te werken, zij draaien ook met meerdere DJ's en hebben een HTML website waarin e.e.a. is geintregeerd.
Als het iets is voor je, neem even contact op met DJ Spiderman, of DJ Maya.
Zij zullen je dan verder helpen.
Heb gekeken op die site maar sam request zoals ik voor ogen heb is daar niet te vinden.
voor san request moet je playlisten ed uploaden naar de site is wil het zo doen 4 djs dus 4x alles op de site dit is geen probleen iedere dj zijn eigen request map.
maar dan komt mijn probleem nu zoek ik een script dat ervoor zorgt dat dj die nonstop draaid gwoon aan kan klikken dat request pagina die op site getoond word verandert in pagina die hoort bij de nonstop dj van dienst.
groeten Eldorado
voor san request moet je playlisten ed uploaden naar de site is wil het zo doen 4 djs dus 4x alles op de site dit is geen probleen iedere dj zijn eigen request map.
maar dan komt mijn probleem nu zoek ik een script dat ervoor zorgt dat dj die nonstop draaid gwoon aan kan klikken dat request pagina die op site getoond word verandert in pagina die hoort bij de nonstop dj van dienst.
groeten Eldorado
Hoi Eldorado,
Zoals jij het wilt is het volgens mij ook wel op de website, want de diverse DJs moeten playlists uploaden naar de website.
Ik heb je even een prive bericht gezonden met gegevens van de maker van de verzoekjes.
Check even je mail !
Zoals jij het wilt is het volgens mij ook wel op de website, want de diverse DJs moeten playlists uploaden naar de website.
Ik heb je even een prive bericht gezonden met gegevens van de maker van de verzoekjes.
Check even je mail !
drOhimself heeft je mijn gegevens doorgegeven. Misschien kan ik je helpen.
Groeten vinternet
Groeten vinternet
ik zou hier ook wel meer overwillen weten als je wil stuur meeen bericht maar met de info
Berichtje is gestuurd, alleen heb je het nog niet gelezen....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht