Hoi,
Ik zoek mij gek [smilie=dash2.gif] maar kom er niet uit. Misschien is het onmogelijk maar ik vraag het toch maar aan de knappe koppen hier.
Ik wil graag onder auto DJ draaien, een playlist van 20 nummers aanhouden en in feite tussen tussen 7.00 uur en 8.00 uur enkel christelijke muziek draaien. Zit in apart cat.
Voor mij betekent dat, om een paar minuten voor 7.00 een clear list commando gegeven moet worden. En natuurlijk weer om even over 8.00 uur. Om zeven uur moet de playlist zich vullen met de cat christelijk en na acht uur met 3 of vier catagorien en een jingle om de 6 nummers.
Doe ik het met clockweel, en roep via PAL en clearlist aan, dan kan ik die niet stoppen en blijft deze zich herhalen en vult de playlist zich niet. Doe ik het via PAL, dan vult de playlist zich niet met nummers. Wie weet een oplossing?
Clear list
Re: Clear list
Eigelijk niet zo gek veel helaas. Als PAL, dez. Maar die vult de queue niet met nummers.
Als ik een PAL het via event scheduler start, blijft hij doorlopen en kan ik deze niet stoppen en haalt ieder keer nummer dat geplaatst wordt in de queue weg.
Of ik zie het niet of ik doe iets gigantisch fout.
Code: Selecteer alles
PAL.Loop:=True;
PAL.UnLockExecution;
PAL.WaitForTime(T['08:00:45']);
ActivePlayer.FadeTonext;
Queue.Clear;
Queue.AddList('C:\0 Anda muziek\2. christelijk s morgens\', ipBottom);
// Dir['C:\0 Anda muziek\2. christelijk s morgens'].QueueBottom(smRandom, NoRules);
PAL.LockExecution;
end;
// Zondag 7 uur
// While (Now >= T['08:05:00']) and (Now <= T['08:05:10']) do
// Begin dit script 5 a 10 seconden voor het HELE uur
// BEGIN
// PAL.UnLockExecution;
//PAL.WaitForTime(T['08:05:45']);
// ActivePlayer.FadeTonext;
//Queue.Clear;
// Cat['javaans'].QueueBottom(smRandom, NoRules);
// PAL.WaitForPlayCount(16);
// PAL.LockExecution;
// end;
// PAL.WaitForTime (T ['23: 59:59 ']); {Wacht op de volgende dag}
PAL.UnLockExecution;
Queue.Clear;
PAL.LockExecution;
end;
Via de event scheduler zou je de eerste regel van de PAL weg moeten halen. (loop = true).
Of die regel veranderen in loop=false.
Of die regel veranderen in loop=false.
Kijk eens of het zo wel lukt (PAL) :
PAL.WaitForTime(T['08:00:45']);
ActivePlayer.FadeTonext;
Queue.Clear;
end;
Hartelijk dank, ik ben er uit. Dat van loop =false werkt. Ik heb uiteindelijk voor de clockweel oplosing gekozen.drOhimself schreef:Kijk eens of het zo wel lukt (PAL) :
Het feit dat de queue niet vulde lag aan mij. De playlist rules klopte [smilie=crazy.gif] niet. Te weinig files in in bepaalde directory

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht