Ik gebruik het weekloper script wat ik ooit hier vandaan gehaald heb en ik ben er nog steeds heel blij mee,want het werkt prima. Er is nu toch een ding wat niet 100% naar mijn zin gaat. Elke werkdag tussen 18.00 en 19.00 wordt er een directory ingelezen en de verzoekjes gestopt. Nu heb ik dit verwerkt in het weekscript,maar er blijft een nummer van het vorige uur in staan. Zoals jullie kunnen zien staat nu het inlees commando uitgeschakeld,omdat ik dit nu via ES heb laten lopen om te proberen of er wat zou veranderen. Je zou toch denken dat er geen ander nummer nieuw ingezet wordt omdat het nieuws loopt en er nog iets in de queue staat. Het inlezen via ES gebeurd nu op het tijdstip dat het nieuws draait. In sam is het zo ingesteld dat er 1 nummer in de queue staat,dus zou het naar mijn mening zo moeten zijn dat er volgens die regel niets bij gezet wordt. Ook heb ik al geprobeerd het commando ergens anders te zetten,maar toch gaat het niet zoals gehoopt.
Hieronder het gedeelte van het weekscript.
Code: Selecteer alles
// Maandag 18:00 uur
while DayOfWeek(Now) = Monday and ((Now >= T['17:59:15']) and (Now <= T['17:59:25'])) do
begin
PAL.UnLockExecution;
PAL.WaitForTime(T['18:00:00']);
RequestPolicy.InsertPos := ripNone;
Queue.Clear;
// SubDir['D:\madiwodo\maandag'].Rescan;
// SubDir['D:\madiwodo\maandag'].QueueDir(ipBottom);
Queue.AddFile('c:\tijd\goeieavond.mp3',ipTop);
Queue.AddFile('d:\Nieuws\nieuws.mp3',ipTop);
Queue.AddFile('c:\tijd\18.mp3',ipTop);
ActivePlayer.FadeToNext;
PAL.LockExecution;