Niet starten deck a en B

Cross-fade, ClockWheel, Weight, Playlist Rules, etc..
Plaats reactie
johnvanlent

Niet starten deck a en B

Ongelezen bericht door johnvanlent »

Hallo allemaal. Laat ik me eerst even netjes voorstellen. John van Lent Dj ww.kconlineradio.com met elke week twee uur live blues op donderdag 20.00 uur. Ik gebruik Sam al jaren met veel plezier. Echter sinds afgelopen week heb ik een probleem met het kunnen starten van de twee decks. Alle muziek en playlisten kunnen worden ingeladen, maar als ik op de playknop druk van de decks zegt het programma dat de song wordt afgespeeld, maar er gebeurt niets. Omdat ik dacht met een software storing te maken te ebben heb ik sam exact hetzelfde weer geïnstalleerd na het programma te hebben gedelete en het werkte weer totdat ik de computer afsloot en weer sam opstartte. De oude versie was weer terug. Vervolgens weer uninstalled en een register clean up gedaan en sam weer geïnstalleerd. Werkte weer goed, totdat ik de computer afsloot n weer opnieuw opstartte . Inderdaad weer de zelfde situatie. Zelfs decoders die ik had verwijderd stonden weer op de zelfde plaats terug. Ik gebruik sam 4.2
Wat is er aan te doen om de decks weer gewoon te laten werken zonder elke keer opnieuw te hoeven installeren?
johnvanlent@online.nl

Merci voor jullie reacties.
drOhimself

Re: Niet starten deck a en B

Ongelezen bericht door drOhimself »

Vertel even iets over jouw pc.
Windows versie?
Antivirus pakket ?
Windows update ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties